"Regulating the Use of Veto at the UN Security Council in Case of Mass Atrocities", Paris School of International Affairs, SciencesPo
Amphithéâtre Leroy-Beaulieu-Sorel Sciences Po, 27 rue Saint Guillaume, 75007 Paris - 21/01/2015 - 09:30 - 17:30

O Professor Oliver Stuenkel, do Centro de Relações Internacionais da FGV, sediado no CPDOC, participou do evento "L’encadrement de l'usage du veto au Conseil de Sécurité de l'ONU en cas d’atrocités de masse (Regulating the Use of Veto at the UN Security Council in Case of Mass Atrocities)" realizado pela Sciences Po, Paris School of International Affairs.

Ele participou da mesa "Pourquoi encadrer l’usage du veto ? (Why regulate the use of veto?)" com a presença de Serge Sur, Paris II Panthéon-Assas University (presidente), Abdelwahab Biad, University of Rouen e Bruno Stagno Ugarte da Human Rights Watch.