Istanbul and Rio de Janeiro: historical and current comparisons
Istambul, Turquia. - 27/04/2013 - 09:00 - 18:00

Em abril, acontece o simpósio internacional de pós-graduação Cities: a Bigger Picture, An examination of the Heritage, Archaeology and Art of Anatolia from prehistory through the Ottoman Empire, onde Monique Sochaczewski Goldfeld apresenta paper intitulado "Istanbul and Rio de Janeiro: historical and current comparisons". O evento acontecerá em inglês e turco.

Mais informações em http://arhasymposium.blogspot.com.br