Decision in the Atlantic Conference
King's College London - 17/05/2013 - 09:00 - 18/05/2013 - 17:00

O professor Alexandre Moreli pariticipará de conferência "Decision in the Atlantic", na qual apresentará o paper "Hidden behind the war. The Battle of the Atlantic and the Anglo-American rivalry for military and civil air facilities in the Azores archipelago". O evento foi organizado pelo Department of War Studies do King’ College London, em parceria com a Society for Nautical Research and Global War Studies.

Mais informações em aqui.