2nd Europe Day Conference
FGV, Auditório Manoel Thompson Motta (Praia de Botafogo, 190, 12º andar, Rio de Janeiro) - 08/05/2013 - 09:30 - 18:00

The Center for International Relations at FGV, in partnership with the Konrad Adenauer Foundation and the NATO Defense College, announces the 2nd Europe Day Conference: A Secure Europe in a Multipolar World.

This event will be hosted at FGV, Rio de Janeiro, and will consist of panels with distinguished experts from Brazil, North America and Europe, which will discuss about the European integration in the context of the changing international environment.

Click here to register. There is no registration fee. Those interested in receiving a certificate of participation should write to ri@fgv.br after attending the conference - please do not forget to confirm your attendace in the reception desk.

The conference will be held in English with no translation services available.

**Click here for photos of the event.**