2015 Brussels Forum
German Marshall Fund of the United States, Rue de la Loi 155 Wetstraat, Bruxelas - 20/03/2015 (O dia inteiro) - 22/03/2015 (O dia inteiro)

Elena Lazarou, Asssitant Professos of the Centre for International Relations of the Getulio Vargas Foundation (FGV),  participates at the annual edition of the the Brussels Forum speaking on the panel “Throught Experiment: The Brussels Forum Afenda in 2025”. This session will focus on identifying key challenges that lie ahead for the transatlantic partners in the next decade.

Check our the full agenda of the event here.